Який він – український благодійник?

Статистика показує, що переважно це молоді особи з високим рівнем освіти і прибутку, які живуть у містах.
Найчастіше для них благодійність є особливим типом поведінки, що базується на цінностях.
Серед людей з вищою освітою благодійників 69%, з середньою спеціальною — 61%, з середньою — 44%.
Частка благодійників серед найбідніших респондентів — 45%, серед найзаможніших — 78%.

  • Близько 60% опитуваних допомагали іншим людям матеріально або нематеріально.
  • Середня сума пожертви – від 50 до 100 грн. До того ж, більшість опитуваних робить благодійний внесок раз в місяць.
  • Життєву необхідність благодійності в Україні відзначають 61% респондентів, а важливість — усі 90%.
  • При цьому тільки 15% опитаних вважають, що у разі виникнення необхідності у значній благодійній допомозі, вони її отримають (з них 5% цілком впевнені в цьому); 26% — вагаються; 59% вважають, що у разі виникнення потреби, не отримають допомогу.

Найсильнішими мотивами здійснення благодійних вчинків були:

1. Спiвчуття до тих, кому потрiбна допомога
2. Усвiдомлення того, що завтра в бiдi можеш опинитись ти сам
3. Задоволення вiд того, що робиш добро

Хто звертається по допомогу в Україні?

Потреба звернення по допомогу протягом останніх трьох років виникала у 14% опитаних, а фактично звернулися по допомогу 8,9% респондентів.
Розрив пояснюється зневірою у можливості отримати допомогу, нестачею інформації про те, куди можна звернутись, та неготовністю просити про підтримку.

Особи, що потребують допомоги, звертаються переважно до близького кола: рідних, сусідів, колег.
Такі відповіді цілком співпадають із позицією, в якій головним благодійником в Україні вважають населення.
Лише кожен п’ятий, хто шукав допомоги, звертався у благодійні організації: 

  • 82% потребували коштів на лікування, 
  • 9% — засобів на започаткування/підтримку соціального проекту, 
  • 6% — допомоги їжею, одягом, речима, 
  • 3% — просили кошти на навчання.

Як збільшити залучення українців до благодійності?

Щоб стимулювати благодійність та популяризувати діяльність благодійних фондів, опитані пропонували:

  • Активно використовувати потенціал волонтерства, а не лише прохання надати матеріальний/фінансовий ресурс.
  • Експериментувати з цікавими, емоційно привабливими формами залучення коштів: аукціонами, балами, марафонами, флешмобами.
  • А також ініціювати креативні і доступні форми допомоги, які, – крім практичної користі, – формують культуру благодійності і усвідомлення того, що навіть прості речі та невеликі кроки можуть творити якісні суспільні зміни.

Бути благодійником та допомагати просто, просто зробіть це – долучіться або допоможіть Хортиці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори